Інноваційна діяльність

Інноваційна діяльність в гімназії – це процес впровадження нових ідей, методів, технологій і підходів до навчання та виховання учнів. Це можуть бути нові форми організації освітнього процесу, використання нових технологій та програмного забезпечення, залучення до навчання різних інноваційних методів та технік.

Інноваційна діяльність в нашій гімназії потрібна для того, щоб підвищити якість навчання, зробити його більш ефективним та цікавим для учнів. Нові методи та підходи можуть допомогти вчителям залучати учнів до освітнього процесу, сприяти їх активній участі та підвищувати мотивацію до навчання. Крім того, інноваційна діяльність може допомогти гімназії відповідати на виклики сучасності та підготувати учнів до життя в інформаційному суспільстві.

Положення про дослідницько-пізнавальний проєкт «У пошуках цінностей сьогодення»

 

Сделано на Padlet

Протягом 2022-2023 н.р. колективи класів продовжували працювати над своїми дослідницько-пізнавальними проєктами.

В травні місяці були підведені підсумки. Всі отримали свої винагороди.

Відеопрезентації проєктів

В 2021-2022 н.р. в гімназії запроваджено дослідницько-пізнавальний проєкт «У пошуках цінностей сьогодення».

В ході проєкту класні колективи нашої гімназії проводять дослідно-пізнавальні роботи (екскурсії, лабораторні досліди, мастер-класи) згідно своєї теми проєкту.

Проміжні результати виконання проєктів за грудень 2021 р.

   

1 Талановиті – Проєкт на тему: “Дивовижні мильні бульбашки”

1 Мрійники –  Пізнавальний проєкт “Я пізнаю пори року”

1 Чомучки – Пізнавальний проєкт “У світі казки”

2 ПерлинкиПізнавальний проєкт  “Традиції зимових свят в різних країнах світу”

2 Креативні – Проєкт на тему: “Таємниці  космосу”

2 ВідважніДослідницький проєкт “Н2О – просто додай води”

3 РобінзониДослідницько-пошуковий проєкт  “Якого я роду – племені?”

3 Дивовижні –  Дослідницький проєкт: “Дивовижні перетворення, або чому в сирі дірки?”

3 Вільнодумці –  Дослідницький проєкт: “Вода рятівник, чи вода руйнівник?!”

4 Кмітливі, 4 Розумники та 4 ВсезнайкиПроєкт на тему: “Зробимо світ кращим”

5-А – Проєкт на тему: “Людина починається з добра”

 5-ІФ – Проєкт на тему: “7 чудес Криворіжжя”

5-М – Проєкт на тему: “Музеї Кривого рогу”

6-М та 6-ІФ – Проєкт на тему: “Добрі вчинки – гарні справи”

6-УМКраєзнавчий проєкт “Дивовижне Криворіжжя”

7-А  – Проєкт на тему: “Ми за здоровий спосіб життя”

7-БПроєкт на тему: Фастфуд – користь чи шкода”

7-ВПроєкт на тему:  “Захоплення та традиції моєї родини”

8-М – Проєкт на тему: “Like Bike KR”

8-ІФ та 8-І – Проєкт на тему: “Шкільна газета”

9-Б та 9-М – Проєкт на тему: “Обери професію своєї мрії”


Положення про педагогічний науково-методичний проєкт «Учитель на заміну»

В 2020-2021 р. в гімназії запроваджено інноваційно-методичний проєкт “Учитель на заміну”.

В ході проєкту вчителі проводять уроки не за своєю спеціальністю, показуючи, що справжній вчитель дійсно все може, майже нічого не боїться, сміливий та креативний!

  • Вітаємо Марину Олегівну, вчительку початкових класів, яка проводила урок ФІЗИКИ в 9 класі🔥 Тема уроку “Атом”.🌟🔥
  • Вчитель хімії Валентина Федорівна показала, що може проводити МАТЕМАТИКУ в 6 класі. Наші вітання 6А класу і Валентині Федорівні!🔥Навіть вчителі виходили працювати до дошки🔥
  • 18.02.2021 вихователь ГПД Фоміна Світлана Володимирівна провела урок з російської мови у 4 класі “Талановиті”. Наші вітання Талановитим і Світлані Володимирівні!!!
  • 19.02.2021 Вчитель початкових класів Мельничук Лілія Петрівна професійно, блискавично, креативно, творчо, не стандартно провела урок з математики у 6Б класі…..