Критерії оцінювання

Критерії оцінювання в закладі освіти розробляються на основі державних нормативних документів з урахуванням культури оцінювання, сформованої в гімназії, шляхом їх конкретизації до окремих видів робіт і видів діяльності.
Опис критеріїв оцінювання результатів навчання учнів, пропонований МОН, подається за рівнями та ґрунтується на таких показниках:
• сформованість пізнавальної діяльності (мотивації пізнання, сприймання, осмислення, перетворення знання, практичної діяльності);
• сформованість знань, умінь, ціннісних ставлень як складників ключових і предметних компетентностей;
• володіння розумовими операціями: вмінням аналізувати, синтезувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;
• пізнавальна активність;
• міра самостійності та творчості у виконанні навчальних завдань;
• сформованість вміння виявляти проблеми та розв’язувати їх, висувати і формулювати гіпотези. Проте критерії оцінювання, запропоновані МОН, є загальними і використовуються як основа, своєрідний каркас, за допомогою якого вибудовується власна система оцінювання закладу освіти. Для оцінювання окремих видів робіт учнів учитель має розробити критерії оцінювання результатів навчання учнів, які ґрунтуються на критеріях, затверджених МОН, а також враховують особливості вивчення теми (обсяг годин на вивчення, кількість обов’язкових робіт), освітню програму закладу освіти, компетентнісний підхід до викладання навчального предмета (інтегрованого курсу), форму організації учнів на навчальному занятті (групова, індивідуальна, фронтальна, колективна).

Наказ МОН України № 1146 від 16.09.2020 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи”.

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи.

Орієнтовні вимоги до оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи

Наказ МОН України № 1154 від 27.08.2019 “Про затвердження методичних рекомендацій про оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу”.

Наказ МОН України № 1222 від 21.08. 2013  “Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти”.

Критерії оцінювання українська мова 5-9 класів

Критерії оцінювання іноземна мова

Критерії оцінювання зарубіжна література

Критерії оцінювання математика

Критерії оцінювання природознавство 5 клас

Критерії оцінювання інформатика

Критерії оцінювання біологія

Критерії оцінювання географія

Критерії оцінювання хімія

Критерії оцінювання фізика

Критерії оцінювання історія

Критерії оцінювання основи здоров’я

Критерії оцінювання образотворче мистецтво

Критерії оцінювання мистецтво

Критерії оцінювання музичне мистецтво

Критерії оцінювання фізична культура

Критерії оцінювання трудове навчання

Наказ МОН України № 329 від 13.04.2011 “Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти”.

Наказ МОН України № 371 від 05.05.2008 “Про затвердження критеріїв
оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти”