У гімназії навчання відбувається у середовищі GOOGLE WORKSPACE.
Шановні учні та батьки!
Уроки під час дистанційного навчання будуть проводитися згідно з чинним розкладом.
Уроки розпочинаються відповідно до затвердженого розкладу дзвінків.
Учителі самостійно визначають режим проведення навчальних занять (синхронний – у режимі реального часу нчерез додаток Google Meet) або асинхронний – у зручний для учнів та вчителя час — на платформі Google ClassRoom).
Звертаємо вашу увагу на те, що не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою гімназії, організовується у синхронному режимі – онлайн (решта занять в асинхронному режимі).
Усі навчальні матеріали, завдання до уроків, посилання на відео-уроки, інструкції щодо формату проведення уроку, завдання для самостійної роботи та терміни їх виконання будуть надаватися вчителями учням 1-9-х класів — на освітній платформі Google ClassRoom.
Облік навчальних досягнень учнів 5-9 класів проводиться на платформі nz.ua, доступ до якої мають усі діти і батьки учнів.
Соціальний педагог та психолог гімназії, за потреби, буде проводити індивідуальні та групові консультації для батьків учнів.
У разі виникнення запитань, у першу чергу, ви можете звернутись до вашого класного керівника – вашого порадника та помічника.
Звернутися до адміністрації гімназії, соціального педагога та психолога, вчителів ви можете через форму зворотнього зв’язку, електронну пошту, розміщену на сайті гімназії, а також через нашу сторінку у Facebook.
Дорогі діти! Пам’ятайте, що період дистанційного навчання – це не канікули, тому виконуйте завдання щодня і не відкладайте їх на потім.
Бажаємо усім доброго здоров’я!
Гімназія чекає на зустріч із вами!
Витяг з протоколу КГ № 97 від 30.08.2023 №1
Рішення №3000 від 28.08.2024р. Департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради “Про організацію освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти м. Кривого Рогу”
Положення МОН про дистанційне навчання
Положення про дистанційне навчання Криворізької гімназії № 97
Корисні посилання для дистанційного навчання
Портал ДІЯ – Цифрова освіта. Національна онлайн-платформа для розвитку цифрової грамотності
ВШО – Всеукраїнська школа онлайн
Освітній портал міста Кривого Рогу
Онлайн-інструменти для дистанційного навчання
35 інструментів для дистанційного навчання – добірка НУШ
Пам’ятка для вчителя під час дистанційного (змішаного) навчання
- Дистанційне навчання запроваджується в закладі освіти відповідно до чинного законодавства та за рішенням педагогічної ради.
- Дистанційне навчання учнів гімназії відбувається за допомогою сервісу Google Classroom на домені gymnasiumukr.education.
- Не менше 50% навчального матеріалу з кожного предмету викладається синхронно он-лайн, з використанням сервісуMeet.
- Навчальні матеріали та завдання з кожного предмету мають бути розміщені в Classroom до початку уроку за розкладом. Пам’ятаємо, що робочий час учня та вчителя з 08.00 до 16.00, субота та неділя – вихідні дні.
- З кожної теми необхідно надавати чіткі інструкції щодо роботи учнів (уникати узагальнених фраз «прочитати», «опрацювати», «ознайомитись»). Обов’язково повідомити учнів чи буде їх робота оцінена, надати критерії оцінювання. Учитель обов’язково повідомляє учнів – оцінювання буде вибірковим, або повним (у всіх учнів класу). Якщо учень не здав роботу своєчасно – учитель здійснює її перевірку тільки за згодою. Відсутність роботи учня (без поважних причин, які обов’язково мають бути з’ясовані та підтверджені) дає підстави учителю виставити один бал за даний вид діяльності.
- Учитель зобов’язаний через Classroom своєчасно повідомляти учням оцінки, здійснювати зворотний зв’язок, відповідати на запитання, надавати консультації в межах свого робочого часу.
- Учитель-предметник за потреби здійснює координаційну діяльність із класним керівником.
ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що ситуації в сім’ях можуть відрізнятись. Дуже ймовірно, що в сім’ях є діти різного віку і тільки один доступний електронний пристрій для роботи.
ЄДИНА НАВЧАЛЬНА ПЛАТФОРМА І МОДЕЛЬ КОМУНІКАЦІЇ
Дистанційне навчання в гімназії здійснюється за допомогою сервісу GoogleClassroom на домені gymnasiumukr.education.
ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що вчителю і учню не потрібно постійно спілкуватися через інтернет, головне – щоб учень міг поставити свої питання, з’ясувати деталі завдання і не проводити весь свій час навчання тільки за електронним пристроєм! Але 50% навчальних занять мають проходити в синхронному режимі on-line! Учневі потрібно більше часу, щоб опанувати навчальний матеріал дистанційно. Зменшіть обсяг навчального матеріалу принаймні на 30%. Заплануйте час для консультацій з учнями.
ПОТРІБНО ВИКОРИСТОВУВАТИ НАЯВНІ НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ
Використовуйте наявні навчальні матеріали: підручники, цифрові ресурси, відео, телепрограми. Не створюйте новий матеріал у великих обсягах. Приділіть достатньо уваги плануванню навчального дня.
ВАЖЛИВО! Дистанційне навчання організовується для учнів, які не мають медичних протипоказань до занять з комп’ютерною технікою.
Поради щодо проведення дистанційних уроків
- Мінімум пояснень, максимум інтерактиву.
- Учням надавати чіткі інструкції щодо використання веб-ресурсів, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо.
- Використовувати відео пояснення навчального матеріалу.
- Поєднувати цифрові завдання, роботу з підручником та робочим зошитом.
- Організовувати онлайн-зустрічі для тих учнів, кому потрібна консультація (за розкладом).
Поради щодо подання завдань
- Використовувати 2-3 вебсервіси.
- Не перевантажувати завданнями, достатньо запропонувати виконати 1-2 завдання.
- Залучати учнів до творчої діяльності, активного навчання. Процес навчання відбувається тоді, коли учні щось роблять з даним матеріалом. Тому завдання «прочитай, опрацюй параграф або прочитай цей текст» є досить загальним. Учні мають виконати певну дію: бути готовими переказати, можливо дати відповіді на запитання, або скласти запитання, за матеріалами скласти таблицю, намалювати схему понять, укласти стрічку подій, які розглядались.
- Онлайн-тести можна створювати в Google-формах, а також на спеціалізованих платформах, за вибором вчителя, враховуючи можливості учнів. Завдання, підготовлені вчителем за допомогою електронних засобів, можуть містити інструмент для самооцінювання учнів в ігровій формі, що сприятиме підвищенню мотивації учнів до їх виконання.
- При виконанні письмових робіт, у тому числі диктантів, використовувати відеоінструменти Meet.
- При виконанні завдань можна запропонувати учням зняти відео або записати аудіо усних відповідей та надіслати файли вчителю на перевірку.
- Наявність зворотного зв’язку від учнів щодо ознайомлення із запропонованими завданням та чи можуть вони технічно виконати і надіслати їх у визначений термін.
- За відсутністю технічних засобів навчання або доступу до мережі Інтернет тестові та письмові роботи учні виконують у зошитах, фотографують і надсилають вчителю файли з виконаними завданнями електронною поштою, використовуючи соціальні мережі або інші засоби поштового зв’язку (може бути і скринькабіля закладу освіти).
Поради щодо оцінювання
Оцінювати можна в синхронному або асинхронному режимі відповідно до критеріїв оцінювання.
Синхронний режим – це більш об’єктивне оцінювання, але воно вимагає відповідного технічного забезпечення у вчителя та всіх учнів.
Асинхронний режим більш гнучкий, учні можуть виконувати завдання у зручний час, але він менш об’єктивний.
Оприлюднення списку оцінок для всього класу є недопустимим.
Пам’ятка для учнів під час дистанційного навчання
І. Облаштуй своє домашнє навчальне середовище.
- Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.
- Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися «під рукою»,щоб під час роботи не витрачати час на пошук.
- На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.
- Зовнішній вигляд також має значення.
- Візьми собі за правило щовечора прибирати залишки денних занять і готувати стіл і приладдя на завтра.
ІІ. Самоорганізація навчання .
- Робочий день починати відповідно розкладу уроків.
- Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн (один і той же час, в основному в деннігодини).
- Роби перерви між виконанням уроків.
- Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).
- Пам’ятай у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини), але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.
- Асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час дотримуючись терміну здачі роботи.
- Роботи приймаються до 16:00, субота та неділя вихідні дні.
- Онлайн консультацію можна отримати під час відведеного уроку за розкладом.
ІІІ Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу.
- Пам’ятай про академічну доброчесність.
- Складай розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблон – графіка – так ти будеш бачити перспективу.
- Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «потім».
- Дотримуйся чіткого дедлайну щодо надання завдань на перевірку вчителю (відповідно до положення «Про дистанційну форму здобуття базової середньої освіти в Криворізькій гімназії №97 Криворізької міської ради»)
- У виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.
ІV. Співпраця, підтримка, самоаналізрезультатів та досягнень.
- Правила поведінки на онлайн – уроці: відео можеш не вмикати, але на аватарці фото учня, нік – його прізвище та ім’я. Коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони. В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку .
- V.Памятай !!!! Чітко дотримуйся складенного режиму дня, хоч би як непросто це було. Докладай зусиль, щоб не відхилятися від нього. Через 21 день життя за розпорядком стане нормою, перейде надалі у звичку. А ще допоможе виробити силу волі.
Пам’ятка для батьків щодо організації дистанційного навчання дитини
1. Щодня вранці вимірювати температуру дитині, стежити за станом його здоров’я. У разі появи ознак гострих респіраторних захворювань проконсультуватися з педіатром по телефону.
2. Звернути увагу дитини на обов’язкове дотримання санітарно-гігієнічних правил і не допускати перебування дітей у громадських місцях..
3. Для організації дистанційного навчання заклад пропонує формат взаємодії з дитиною (телефон, електронна пошта, чат вайбер, телеграм ін.), платформу ( класрум ) і електронні освітні ресурси, навчальний матеріал – це підручники, відео уроки, додаткові джерела, тести, домашні завдання, способи організації зворотного зв’язку.
4. Гімназія буде вести щоденний облік відвідування та успішності учнів, які перебувають на дистанційному навчанні, і взаємодіяти з цього питання з батьками.
5. Необхідно враховувати обсяг часу для підготовки домашнього завдання з усіх предметів і пам’ятати, що дистанційне навчання передбачає вивчення нового матеріалу самостійно, використовуючи при цьому допомогу електронних ресурсів і частково вчителя, що також має означати витрати часу на навчальний процес.
6. Тривалість безперервного використання комп’ютера становить для учнів 1 класів- не більше 10 хв, 2 -4 класів – не більше 15 хв., 25 хв., 5-7 класів – не більше 20 хв., 8-9 класів – не більше 25 хв.
7. Оцінки будуть виставлятися в журнал.
8. З навчальних предметів музика, фізична культура, образотворче мистецтво школам рекомендовано організувати проектну діяльність або вивчення теоретичних основ.
9. Необхідно організувати корисну зайнятість дітей. Спільна справа об’єднає та розважить. Організуйте разом руханку з дітьми.
10. У разі виникнення питань потрібно звертатися в телефонному режимі до класного керівника, адміністації.
Поради батькам щодо контролю під час дистанційного навчання